fredag, maj 14

Din virksomheds synlighed er altafgørende

Vidste du, at dine resultater i virksomheden kommer når du er synlig nok? 

Du kan få hjælp til at blive mere synlig, og jeg vil vædde med at det fremtidigt vil give dig langvarige og gode resultater, både for dig, dine kunder og hele din virksomhed. 

Det handler om at skabe værdi for dig og din virksomhed, mere end hvad du betaler for at få hjælp til. Men hjælp er det hele værd, hvis du ikke selv kan jonglere med mange bolde i luften og er sat grundigt ind i markedsføringsdelen. 

SEO analyse, hvad er det? og hvad kan det hjælpe dig med? 

  1. Hastighed – kommer din hjemmeside hurtigt frem når man google efter den? Det er vigtigt for kunden, og et godt redskab mod alle dine andre konkurrenter at du er den første der dukker op, og kan tilbyde hvad kunden står og har brug for. 
  2. Titlen – giver din titel mening i forhold til hvad din virksomhed tilbyder? er der noget der skal justeres? Det skal ramme plet i forhold til din virksomheds værdi og hvad kunden forventer når de søger
  3. Meta beskrivelse – Hvordan kan man sørge for at flere vil klikke ind på din hjemmeside?
  4. Billeder – det visuelle er så vigtigt, for kunderne er måske ikke altid dem som gider at bruge tid på at læse, så hvis billeder kan sørger for en del beskrivelser af hvad din virksomhed kan, så er det godt. Er dine billeder optimerede og sender de vigtige oplysninger til søgemaskinerne?
  5. Mobilvenlig – 80 procent af trafikken på internettet kommer fra mobile enheder og dermed er google en af de største søgemaskiner. Derfor er det enormt vigtigt at man kan tilgå alt fra mobilen eller sin tablet. 
  6. SSL certifikat – er så vigtigt for at din virksomhed fremstår seriøs. 
  7. Domæne – hvad er alderen på dit domæne? det har betydning for dine søgeresultater 
  8. Sociale Medier – Her er mange af dine kunder, og google bruger de sociale medier til at undersøge hvorvidt din virksomhed er populær her. 

Dette var bare nogle eksempler på hvad en SEO analyse indeholder. Du kan få hjælp af en SEOhaj til at give dig et overblik over mere end 60 forskellige eksempler på den måde google indekserer hjemmesider på. For vigtigst af alt, er at dine resultater kommer frem hurtigt. 

En SEOhaj arbejder ud fra en ‘work smarter’ strategi, hvilket betyder at du får gennemarbejdet alt hvad din virksomhed har brug for indenfor SEO. De er eksperter i SEO-, Web- og PPC til alle typer af opgaver. Dette vil kun komme din virksomhed til gode i sidste ende, så overvej om du ikke allerede nu, skal investerer i SEO hjælp til din virksomhed! 

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *